Značka DRU Tyčinky získala titul Superbrands Slovakia 2013.
Program Superbrands vznikol vo Veľkej Británii v roku 1995 a v súčasnosti je titul udeľovaný v 88 krajinách sveta. V každej krajine je založená nezávislá a dobrovoľná porota, Brand Council. Úlohou Brand Councilu je zabezpečiť, aby len tie značky získali titul Superbrands, ktoré si to naozaj zaslúžia. Členovia poroty hodnotia značky na základe nasledujúcich zásad:
Superbrands je tá značka, ktorá vo svojej oblasti získala vynikajúcu povesť. Hodnoty spojené so značkou dávajú také emočné a hmotné výhody, ktoré spotrebitelia nielen očakávajú, ale aj uznávajú. Ďalšími kritériami sú sila značky, povedomie, známosť, lojalita.
A všetky tieto kritériá DRU tyčinky spĺňajú a právom boli ocenené. Ďakujeme.
|